En dus weten we hoe we moeten reageren als er een vraag aan ons gesteld wordt of als een pager bij ons ter reparatie wordt aangeboden. Dan reageer je inhoudelijk en snel. Altijd. We staan erom bekend en dat houden we zo.”
Aan het woord is Eddie Vlemmings, technisch manager bij Pager Services.
“Als je zo lang pagers repareert, word je niet snel meer verrast. Toch leunen we niet achterover. Integendeel, we zijn altijd bezig met effectiviteit, benaderd vanuit de praktijk. Een pager is een gebruiksvoorwerp. Het moet en kan tegen een stootje. We weten precies welke onderdelen slijtagegevoelig zijn en welke periodiek vervangen moeten worden. En ook dat nemen we mee in de ontwikkeling en verbetering van toekomstige modellen. Nog zo’n groot voordeel als je fabrikant bent: wat je beter wilt, pas je zelf aan.
Nieuwe technologie geeft ons de ruimte om anders te gaan denken. Nog meer betrouwbaarheid en technische hulpmiddelen in eigen hand. Met respect voor het verleden want door realistisch om te gaan met oudere modellen pagers kunnen we ze vaak nog repareren. Tot het moment dat de economische levensduur ter discussie komt. Een goed moment om met de betrokkenen in overleg te gaan. Met een realistische blik op de investering, met een beter en actueel product. Voor een veilige toekomst.
Service is niet alleen iets repareren. Service is met je relatie mee- en vooruitdenken, voor het beste gebruiksresultaat. Wij bij Pager Services doen dat.”