Wij snappen de praktijk

Pager Services is een expert op het gebied van alles wat met paging te maken heeft. Bijna 25 jaar geleden zijn we begonnen met het repareren van pagers en het leveren van de bijbehorende service. We begonnen met enkele reparateurs, later met een compleet ervaren team. Wij begrijpen het belang van de pager als communicatievoorziening als geen ander. Wij weten precies wat er speelt, waar elke seconde telt. De noodzaak van een goed functionerende pager is ons duidelijk. Daarom doen wij alles om de aangeboden reparaties zo zorgvuldig en snel mogelijk uit te voeren. De reparaties worden vervolgens functionerend en up-to-date geretourneerd naar de eindgebruikers.

 

Reparaties

Retournering binnen 5 werkdagen

Naast repareren, produceren wij als fabrikant onze eigen Stellar pagers. We gebruiken de kwalitatieve onderdelen en professionele instrumenten voor zowel reparatie als productie. Door een ruime voorraad onderdelen en componenten garanderen we korte doorlooptijden. Alle reparaties worden geregistreerd in onze database, zodat we de levenscyclus van onze gerepareerde producten kunnen volgen en onze klanten altijd van het juiste advies kunnen voorzien.

Met onze reparaties garanderen wij:

  • Een visuele en technische controle
  • Vervanging en reparatie van defecte onderdelen
  • Een 24-uurs test waarbij de werking van de gerepareerde pager nogmaals gecheckt wordt
  • Retournering van de gerepareerde pager in een robuuste verpakking binnen vijf werkdagen

Eddie Vlemmings, technisch manager

“Persoonlijke bereikbaarheid garanderen moet je als bedrijf durven”

“Wij snappen wat de markt van ons verwacht. Wij kennen de praktijk. En dus weten we hoe we moeten reageren als er een vraag aan ons gesteld wordt of als een pager bij ons ter reparatie wordt aangeboden. Dan reageer je inhoudelijk en snel. Altijd. We staan erom bekend en dat houden we zo.”

Service

Wij bieden ondersteuning

Pager Services werkt met een sterk netwerk van ervaren dealers. Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat we hen op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen en ondersteunen bij vragen uit het veld. Tegelijkertijd is het de taak van onze dealers om ons scherp te houden op basis van de behoefte, vanuit de markt. Een vorm van intensieve samenwerking die we zorgvuldig opgebouwd hebben. We versterken elkaar om de eindgebruiker de beste ervaring te bieden, gebaseerd op vertrouwen en veiligheid.

Case – Dennis van Drongelen – Johnson Controls

“Vaak geeft commitment vanuit de fabrikant nét dat extra stukje vertrouwen.”

“Wij werken nauw samen met Pager Services en hebben daarmee toegang tot de knowhow vanuit de developers zelf. Wij benoemen Pager Services in onze tenders ook echt als fabrikant. Als we met een relatie aan tafel gaan, kunnen zij ons ondersteunen met specifieke technische uitleg of een demonstratie. Onze klanten waarderen dat.”